Naroči se na RSS
Komunikacijske napake, ki jih delate v službi

temp
Verjetno ste že večkrat slišali, da je zelo pomembno v kakšnem kolektivu delamo in da je razumevanje med sodelavci bistveno za dobro počutje vsakega zaposlenega. Vtis, ki ga puščate v službi pa je v veliki meri odvisen tudi od tega na kakšen način komunicirate v službi – tudi, seveda, na neverbalni način. Zelo pomembno je, da v svojem komuniciranju s sodelavci pa tudi s poslovnimi partnerji
Prezračevalni sistem

temp
Podjetje, v katerem delam, se nahaja v zelo moderni stavbi. Vse je na zavidljivi ravni. Imam navado reči: če bi bilo lepše, boljše, bi bilo že kičasto. Torej stavba je steklena, dnevne svetlobe je več kot dovolj, ampak ker je prezračevanje klimatsko, lahko pozabimo na odpiranje oken. Vrata se odpirajo na prstni odtis, luči se prižigajo preko računalnika, na isti način se namesti ventilacija, temperatura..
Oh, ta direktor

temp
Končno smo ga videle. Novega direktorja, seveda. Prišel je do vsake, nam ponudil roko v pozdrav in se predstavil. To je bilo tako hitro, da si seveda nisem zapomnila njegovega imena. Kako izgleda? Ne vem. Tako bi ga opisala, če bi me vprašali po končanem ropu. Ampak, da ne bi ostalo pri tem nepoznavanju njegovega videza, je sam kar hitro poskrbel. Vsak dan se sprehodi skozi